آیتم 0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

تجهیزات سوپیتا

شرکت تجهیزات تولیدی و صنعتی سوپیتا:

تجهیزات سوپیتا یکی از برندهای پرکاربرد در برق صنعتی است. شرکت تولیدی و صنعتی سوپیتا در سال 1362 در شهر صنعتى البرز تاسیس گردید. این شرکت فعالیت خود را با تولید ظروف بادى و سپس تولید لوله هاى پى وى سى آغاز نمود. تولید داکت 2 و 2.5 برای اولین بار در ایران شروع گسترش کار شرکت سوپیتا بود. با تغییرات صورت گرفته در هیات مدیره شرکت سوپیتا در بهمن ماه سال 1384 این شرکت اقدام به افزایش تنوع محصولات با بالاترین کیفیت، استاندارد ها، قیمت مناسب و همچنین تغییر طراحى بسته بندى هاى خود نمود.

از مهمترین محصولات ارائه شده برند سوپیتا می توان به تولید ترانکینگ های پی وی سی در سایزهای 50*80 ، 50*100 و 50*150 به همراه کلیه قطعات جانبی آنها برای اولین بار در ایران اشاره نمود که دارای کیفیت بسیار بالا و مطابق با استاندارد های جهانی می باشد. طراحى جدید داکت ها با درب قفل شو براى اولین بار در ایران، تولید و عرضه تجهیزات برق و شبکه با بالاترین سطح کیفى و مطابق با استانداردهاى اروپایى از دیگر افتخارات این شرکت می باشد. شرکت سوپیتا با داشتن نزدیک به نیم قرن تجربه درخشان در امر ساخت قالب، ماشین آلات و تولید محصول با سرعت چشمگیرى به تنوع محصولات خود افزوده و مى افزاید.

شرکت بازرگانی سپهران نماینده پخش محصولات و تجهیزات سوپیتا آماده ارائه خدمات به دوستان عزیز می باشد. جهت ارسال استعلام خرید تجهیزات سوپیتا با شماره تلفن 05137130000 و 09396718656 تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاهده محصولات سوپیتا بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

تجهیزات سوپیتا

فهرست موضوعات

راهنمای خرید
ورود به فروشگاه
 
ارسال سریع
 
پارس شعاع توس
 
سیم و کابل شهاب جم
 
امید پدیده
 
پارسه شید