آیتم 0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

تجهیزات شبکه لگراند

تجهیزات شبکه لگراند LEGRAND فرانسه در سال 1860 میلادی تاسیس شد و دارای ساختار کیفی در مقياس جهاني است که در بخش passive شبكه هاي كامپيوتري صاحب نوآوری، موسوم به VDI شده است. قدرت جهانی VDI در بر طرف نمودن معضلات و مشکلات متداول سازمان ها، سامان بخشیدن به تغییرات، توسعه و حفظ آمادگی شبکه مدیون یک ابتکار عمل گسترده و خلاقیتی بزرگ است. این فکر بزرگ چیزی جزء بهره گرفتن همزمان از ارزش هم افزایی سیستم مدیریت کابل (Cable Management) و سیستم LCS2 در طرح شبکه های زیر ساخت ارتباطی نیست.

نکته مهم آنکه شرکت تجهیزات شبکه لگراند فرانسه در رویکرد جامع VDI خویش، در تمام بخش ها تجهیزات لازم براي ايجاد شبكه زیر ساخت ارتباطی را به صورت End to End و یکپارچه، همراه با 20 سال گارانتی ارائه می نماید.

بیش از ۱۷۰۰۰۰ نوع محصول در ۹۵ خانواده که با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته روز دنیا ساخته می شود و کیفیت این محصولات با کنترل مداوم در آزمایشگاه های فنی شرکت و رعایت استاندارد های بین المللی آن در زمره بهترین تجهیزات الکتریکی در دنیا قرار داده است .

به همین دلیل فروشگاه اینترنتی تامین الکتریک یکی از اولویت های خود را در توزیع کالای شرکت تجهیزات شبکه لگراند و ارائه به مشتریان وفادار خود قرار داده است. محصولات با کیفیت و دارای اعتبار و خوش نامی همواره جزء اولین پیشنهادات کارشناسان ما است.

راه های ارتباطی جهت دریافت مشاوره رایگان در مورد قیمت، موجودی و مشخصات محصولات شرکت لگراند:

تکمیل فرم تماس با ما

برقراری تماس با شماره تلفن 05137130000

ارسال پیام کوتاه به شماره 09396718656

جهت مشاهده محصولات شرکت لگراند بر روی عکس زیر کلیک کنید.

تجهیزات شبکه لگراند

فهرست موضوعات

راهنمای خرید
ورود به فروشگاه
 
ارسال سریع
 
پارس شعاع توس
 
سیم و کابل شهاب جم
 
امید پدیده
 
پارسه شید