آیتم 0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

پارس شعاع توس

پارس شعاع توس یکی از برندهای مطرح و با کیفیت صنعت روشنایی است. در این صنعت تا به امروز خیلی از اشخاص در تلاش بوده اند تا بهترین و با کیفیت ترین نوع محصولات روشنایی را طراحی و تولید کنند گرچه شرکت روشنایی پارس شعاع توس موفق تا به امروز موفق هم بوده است. بازار رقابتی صنعت نور و روشنایی به گونه ای است که در مدت کوتاهی روشنایی پارس شعاع توس به ثبت رسیده و شروع به فعالیت می کند و کمتر شرکتی پیدا می شود که محصولات با کیفیت و با گارانتی اصلی تهیه و طراحی کند. در دهه 90 خورشیدی شرکت پارس شعاع توس تولیدکننده لوازم روشنایی با شعار بزرگترین تولید کننده انواع لامپ فلورسنت و ال ای دی شروع به فعالیت کرد و به معروفیت رسید. پس از ثبت و معرفی، شرکت پارس شعاع توس خیلی سریع شروع به توسعه و بالا بردن راندمان کاری خود کرد.

شرکت پارس شعـاع توس به ‌عنوان یکی از معروف ترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع لامپ‌ های فلورسـنت و لامپ LED با در اختیـار داشتن دانش فنی برتـر و برخورداری از پیشـرفته ‌ترین ماشیــن‌آلات، تجهیـزات، دستگاه‌های آزمایشـگاهی و کیفیتـی با بهــره‌گرفتن از مجـرب‌ترین مهنــدسان و متخصصـان این رشتـه و ارتبـاط مستمـر با شـرکت‌ های بـزرگ و مطـرح بین المللی در این زمینه توانسته است محصــولاتی با کیفیـت عالی و ســازگار با محیـط زیست ارائه کند.

شرکت پارس شعـاع توس در راستـای تکریم حقوق مصرف کنندگان، صـرفه‌ جویی در حامـل ‌های انـرژی و رعایت اصـل اساسی حفـظ اشتغـال و تولیـد ملی با تولیـد انبـوه لامپ‌ های کم‌ مصـرف، لامپ ال ای دی و چـراغ ال ای دی LED، طـراحی و سـاخت انواع بالاسـت‌های الکترونیکی رانـدمان بالا، انواع کلید‌های خودکار مینیاتوری و محافظ جان، انواع لامپ و چـراغ فلورسنت PLL و FML، براکت، پنل سقفی و چسـب برق توانسته گامی مؤثـر در توسعه و پیشـرفت کشور و اشتـغال صـدها نفر نیـروی کار بردارد و در این راه همــواره با دانش فنـی بالا و متخصصـان کارآزموده افقی روشن را در صنـعت روشنــایی، الکترونیک و الکتریک کشــور ترسـیم کرده است.

شرکت روشنایی پارس شعــاع توس با در اختیار داشتن حدود 20000 مترمربع زیربنا، 500 نفــر نیروی کار به طور مستقیم و تاسیس چندین کارخانه و برند جدید، همواره یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدی در صنعت روشنایی، الکتـرونیک و الکتریک کشور بوده و در این راه روز به ‌روز به‌ دنبال پیشرفت و ترقی است.

گـروه صنعتـی تولیدی پارس شعاع توس یکی از پیشروهای صنعت روشنایی است زیرا دو دهه فعالیت درخشان را در کارنامه خود دارد. تنوع محصولات و تولید انواع تجهیزات روشنایی یکی از دلایلی است که باعث شده برند پارس شعاع توس جزو برند‌های محبوب قرار بگیرد زیرا این شرکت هر آنچه را که مصرف‌ کنندگان برای نورپردازی نیاز دارند را طراحی و تولید می‌کند.

تنوع بالای محصولات روشنایی
قیمت مقرون به صرفه
کیفیت و طول عمر مناسب
گارانتی معتبر

واحد کنترل کیفیت شرکت پارس شعاع توس:

کنترل کیفیت شرکت پارس شعاع توس با به‌ کارگیری کادر کارشناسی مجرب و متخصص و با استـقرار و استمرار سیستـم مدیریت کیفیت ISO 9001:2008 مـورد تأیید شرکت TUV NORD آلمان و تلاش به‌ منظور انطباق فرایند‌های تولید با استاندارد‌های ملی و بین‌المللی، توانسته است در زمینۀ تولیـد انواع محصـولات روشنــایی، الکتــرونیکی و الکتریکی با کیفیـت و متعلقات آن گامی استـوار بردارد. پرسنل کنتـرل کیفیت شرکت پارس شعاع توس که فارغ‌ التحصیـلان فیزیک، بـرق و الکترونیک دانشگاهی‌اند با اشراف و نظارت کامل به مواد اولیه و نحوۀ نمونه‌ برداری آن، محصولات نیم ‌ساخته حین فرایندی و محصولات نهایی، انطباق فعالیت‌ها و محصولات را در این سه مرحله با استاندارد‌های ملی و بین‌المللی و کارخانه‌ای پایش و اندازه‌گیری می‌کنند.

واحد کنترل شرکت پارس شعاع توس توانستـه است با آزمـون‌های دقیق، تهیۀ تجهیزات مدرن و کالیبره ‌شده، بازرسی ‌های هدفمند در سالن ‌های تولید و محصـولات نهایی برای کلیـد خودکار مینیـاتوری، محافـظ جان، لامپ‌‌ها و مـدول‌های ال ای دی، لامپ‌های فلــورسنت تک‌ کلاهــک و بالاسـت ســرخود، چراغ لامپ‌های PLL و FML، بالاست الکترونیکی و چسب برق، نقش مهمی به‌ منظور ارتقای سطح کیفی محصولات و رضایت مشتریان ایفا کند.

کنترل کیفیت در تعامل سازنده با واحد آزمایشگاه، تولید، بازرگانی، تدارکات و... کیفیت مدنظر سازمان استاندارد را در محصولات لامپ ‌های کم ‌مصرف تک ‌کلاهک و بالاست سرخود، لامپ ‌ها و مدول ‌های ال ای دی و کلید‌های خودکار مینیاتوری تأمین و پروانۀ کاربرد علامت استاندارد را برای این محصولات برند پارس شعاع توس اخذ کرده است.

آزمایشگاه پارس شعاع توس با تجهیزات کامل و پیشرفتۀ آزمون، کادر فنی مجرب و متخصص و با استفاده از دانش روز، توانایی انجام آزمون‌ های عملکردی، ایمنی و تعیین معیار مصرف انرژی انواع لامپ‌ های فلورسنت کم‌ مصرف بالاست سرخود، تک‌ کلاهک و دو کلاهک خطی، لامپ و مدول‌های ال ای دی، آزمـون انـواع کلیـد خــودکار مینیــاتوری و محافظ جان و چسب برق را مطابق با استاندارد‌های مربوطه دارد.

آزمایشگاه شرکت پارس شعاع توس با استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO/IEC 17025، کیفیت روز افزون انجام آزمون‌ ها را هدف قرار داده و توانسته است به‌ عنوان آزمایشگاهی موفق، تأییدیه سازمان تایید صلاحیت ایران (NACI) را در استقرار سیستم کیفیت فوق اخذ کند. این آزمایشگاه مطابق با دامنۀ فعالیت خود سال ‌هاست به‌ عنوان آزمایشگاه همکار سازمان استاندارد با مراکزی همچون پژوهشگاه و ادارۀ کل استاندارد خراسان‌های رضوی، جنوبی و شمالی، قم، سمنان، کردستان و با گمرک بنادر جنوب کشور در جهت آزمون محصولات همکاری داشته و دارای گواهینامه تأیید صلاحیت آزمایشگاه همکار از طرف آن سازمان، برای آزمون انواع لامپ‌های فلورسنت کم‌مصرف، لامپ و مدول های ال ای دی و کلیـد خــودکار مینیــاتوری است.

به‌ منظور تضمین نتایج آزمون تمامی تجهیزات و دستگاه‌های مورد استفاده در آزمایشگاه پارس شعاع توس از بهترین تأمین‌کنندگان داخلی و خارجی و با سطح کیفیت بسیار خوب تهیه شده است. این تجهیزات و دستگاه‌ها به‌صورت دوره‌ای با شرکت‌های تأیید صلاحیت شده، کالیبره می‌شود و مابین دوره‌های کالیبراسیون زیر نظر سرویس‌های دوره ‌ای و صحه‌گذاری داخلی قرار می‌ گیرد. همچنین این واحد شرکت پارس شعاع توس ضمن آموزش کارشناسان خود، از دو نفر کارشناس دارای پروانه استاندارد نیز بهره‌مند است و لذا موفق به اخذ پروانۀ کارشناسی استاندارد حقوقی شده است.

افتخارات شرکت پارس شعاع توس:

شرکت پارس شعاع توس در تولیدات خود همیشه کیفیت را اصلی مهم و اساسی دانسته است و برای نیل به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نکرده است. رویکرد مدیریتی شرکت پارس شعاع توس در فراهم‌کردن بستر و تجهیزات مناسب و لازم در کنار متخصصان این صنعت، باعث شده تا شرکت پارس شعاع توس به کسب پروانه‌ ها، گواهینامه ‌ها و استانداردهای متعددی موفق شود که در ذیل به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم: 

       دریـــافت لــوح تقدیـر واحــد نمونــه عملکـــرد 1390؛

       پـروانه کاربرد علامت استـاندارد اجبــاری لامپ‌های بالاست سرخود ال ای دی؛

       دریــافت استــانــدارد ایـــزو 9001:2008 TUV NORD؛

       گواهینامه تایید صلاحیت سیستم کیفیت از NACI ISO/IEC17025؛

       دریــــافت تندیـــــس واحــد نمونـــه کیــفیت 1391؛

       دریــــافت تندیـــــس واحــد نمونـــه کیــفیت  1394؛

       پروانه کاربرد علامت استــاندارد اجبـاری لامپ‌های فلورسنت؛

       پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری لامپ‌های بالاست سرخود؛

       پروانه کاربرد علامت استــاندارد تشویقی مدول‌های ال ای دی؛

       پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری کلیدهای خودکار مینیاتوری؛

       پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی 1394؛

محصولات پارس شعاع توس شامل موارد زیر است:

1-    انواع لامپ های ال ای دی LED

2-    انواع چراغ های سقفی توکار

3-    انواع پنل لایت ها

4-    انواع چراغ خطی

5-    انواع چراغ روکار

6-    انواع چراغ IP دار و چراغ های سنسوردار

7-    چراغ های سی او بی COB 

8-    پروژکتورهای پارس شعاع توس

9-    کلیدخودکار مینیاتوری و محافظ جان

10-    و در آخر لامپ های کم مصرف

چه محصولی از برند پارس شعاع توس مناسب منزل ماست؟

1- با توجه به رنگ دیوارهای منزل چراغ مورد نظر خود را انتخاب می کنیم.

2- بزرگی فضای اتاق نیز در انتخاب چراغ های پارس شعاع توس مهم است.

3- چه میزان روشنایی مدنظر خودتان است.

4-محل فضا (آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق نشیمن، پذیرایی و...)

حالا این سوال برای ما پیش میاد که چرا از محصولات پارس شعاع توس استفاده کنیم؟

لامپ های پارس شعاع توس دارای گارانتی هستند.

تمام محصولات پارس شعاع توس با طبیعت سازگار بوده و به محیط زیست آسیب وارد نمی کند.

محصولات روشنایی پارس شعاع توس نور عالی از خود منتشر میکنند.

برند پارس شعاع توس انرژی خیلی کمی مصرف میکنند.

تمام محصولات پارس شعاع توس دارای ضمانت قابل برگشت از سوی کارخانه هستند.

محصولات روشنایی شرکت پارس شعاع توس دارای طراحی شیک و منحصر به فرد هستند.

از این رو ما خرید انواع بهترین لامپ های ال ای دی و لامپ های کم مصرف، مهتابی ال ای دی، پنل سقفی، براکت و... از برند پارس شعاع توس را به شما پیشنهاد میکنیم. همچنین خرید اینترنتی انواع لامپ های LED و کم مصرف و براکت با بهترین قیمت و تخفیف ویژه محصولات پارس شعاع توس هدیه ما به شما بزرگواران می باشد.

بازرگانی سپهران با داشتن نمایندگی محصولات شرکت روشنایی پارس شعاع توس توانایی تامین کلیه محصولات برند روشنایی پارس شعاع توس را در سریع ترین زمان ممکن و در تعداد درخواستی و با کم ترین قیمت دارد. در صورتی که نیازمند اطلاعات بیشتری و لیست قیمت محصولات روشنایی پارس شعاع توس هستید لطفا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تماس با واحد بازرگانی سایت: 05137130000 داخلی 5

تماس با واحد پشتیبانی سایت: 09396718656

با تامین الکتریک همراه باشید در هفته های آینده مطلب برند پارس شعاع توس کامل تر می شود.

با تشکر تیم فروشگاه آنلاین تامین الکتریک




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین