آیتم 0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

دوربین های مداربسته هایک ویژن

شرکت هایک ویژن بعنوان بزرگترین تولیدکننده و برند پیشتاز تجهیزات نظارت تصویری در حوزه سیستم های امنیتی در جهان به شمار می آید. این شرکت در سال 2001 در هانگ زو چین تاسیس، و به سرعت تبدیل به یکی از پیشتازان صنعت نظارت تصویری جهان گردید. هایک ویژن با بیش از 8000 نیروی انسانی فعال و بزرگترین تیم تحقیق و توسعه در میان شرکت های فعال در این حوزه، بطور مستمر در حال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری و خلاقیت و همچنین به دنبال خلق ارزش پایدار است. تا کنون محصولات هایک ویژن در بیش از 100 کشور به فروش رسیده و این شرکت در اقصی نقاط جهان از جمله ایالات متحده، برزیل، آفریقای جنوبی، ایتالیا، روسیه، هنگ کنگ، دبی، ایران و ... دارای دفاتر مستقیم فروش می باشد.

. این کمپانی، از قوی ترین تیم R&D (تحقیق و توسعه) که بطور متوسط سالیانه در حدود 8 درصد از سود خود را به این بخش اختصاص می دهد، و جدیدترین تکنولوژی ها برای طراحی، تولید و توسعه مبتکرانه دوربین های مداربسته و سایر محصولات نظارتی استفاده می کند.

محصولات این شرکت شامل دوربین های اسمارت IP، دوربین های آنالوگ HD، دستگاه های NVR و DVR، نرم افزارهای مدیریت تصویر، سیستم های اعلان خطر و کنترل دسترسی، Encoder(رمزگذار)، Decoder(رمزگشا) و سایر تجهیزات امنیتی می باشد. که بعلت تنوع زیاد، نیاز کلیه بازارهای صنعتی از جمله: خرده فروشان، بانک ها و موسسات مالی، حمل و نقل، آموزش و پرورش، مراکز دولتی و تجاری و املاک را برآورده می سازد.

هایک ویژن در 16 سپتامبر 2016، با بیش از 20 بیلیون دلار سرمایه تجاری، بیش از 18000 کارمند و جمعا 40 شعبه، بخش عظیمی از سهم بازار در این صنعت را به خود اختصاص داده است.

 

سایت تامین الکتریک با داشتن نمایندگی مستقیم این محصول توانایی تامین کلیه محصولات این برند را در سریع ترین زمان ممکن و در تعداد درخواستی و با کم ترین قیمت دارد.

 لطفا در صورت نیاز به این محصول با شماره تلفن 05137130000 تماس گرفته تا کارشناسان ما جهت ارائه مشاوره رایگان پاسخگوی شما باشند.

پست الکترونیک:     Info@taminelectric.com

 

راهنمای خرید
ورود به فروشگاه
 
ارسال سریع
 
پارس شعاع توس
 
سیم و کابل شهاب جم
 
امید پدیده
 
پارسه شید