آیتم 0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

سیم و کابل

سیم و کابل به جرات می توان گفت از اصلی ترین، پر مصرف ترین و مهمترین اجزاء در صنعت برق است که مسیرهای عبور جریان الکتریکی می باشند و اساس و پایه ساختمان سازی محسوب می شوند. بنابراین باید در انتخاب سیم و کابل نهایت دقت را به کار برد و از سیم و کابل هایی استفاده کرد که هم هادی خوبی برای جریان برق باشند و هم روکش عایق آنها به گونه ای درست، از آسیب رسیدن به مغزی سیم ها و کابل ها جلوگیری کند و همچنین خطرات ناشی از خروج جریان برق از هادی را خنثی نماید. زیرا انتقال توان و انرژی به هر وسیله الکتریکی از این طریق انجام می گیرد. یک سیم از یک هادی الکتریکی ساخته شده است، ولی یک کابل از یک گروه یا یک دسته از سیم‌های چندگانه تشکیل شده است که درون یک پوسته مشترک قرار میگیرند. در صنعت ساختمان هم یکی از ابتدایی ترین و پرمصرف ترین لوازم برقی سیم و کابل ها هستند. همانطور که می دانید کیفیت سیم و کابل مصرفی به شدت بر کیفیت برق رسانی در ساختمان تاثیرگذار است و از طرفی معمولا سیم و کابل و بطور کلی سیم کشی ساختمان بصورت روکار انجام نمیگیرد و تعویض سیم و یا کابل بعد از اتمام پروژه کار هزینه بر و پردردسر است. بنابراین استفاده از سیم و کابل استاندارد و با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است. 

سیم و کابل ها دارای سطح مقطع های مختلف، انواع عایق و کاربردهای متنوعی می باشند که هر کدام می توانند در شرایط خاصی مورد استفاده قرار گیرند. به صورت کلی سیم برق تشکیل شده از هادی مسی و روکشی به عنوان عایق می باشد که از هادی در برابر نشتی، برق گرفتگی و سایر عوامل محیطی محافظت می کند حال اگر روی این عایق لایه دیگری مثل شیلد، آرمور و اسکرین قرار بگیرد یا در واقع دارای غلاف بیرونی باشد کابل نامیده می شود. در تعریفی ساده کابل دارای هادی با دو روکش عایق و غلاف بیرونی در انواع مختلف است. بهترین برند سیم و کابل را از ما بخواهید بعضی از برندهای سیم و کابل عبارتند از: سیم و کابل مشهد، سیم و کابل افشارنژاد، سیم و کابل افلاک الکتریک خراسان، سیم و کابل شهاب جم، سیم و کابل همدان و... .

تامین کالای برق بازرگانی سپهران با رسالتی که برای خود تعریف کرده است برند های گوناگون در بازه های قیمتی و کیفیتی مختلف را گرد هم جمع کرده است و به شما امکان مقایسه و تهیه بهترین نوع سیم و کابل را می دهد. بعضی از محصولات ما سیم رشته ای، سیم ارت، کابل افشان، کابل شیلد دار، سیم مفتول، کابل آنتن و... هستند، همچنین می توانید برای دیدن محصولات بهترین برند سیم و کابل به روی تصاویر کلیلک کنید.

 

 سیم و کابل شهاب جم
 
 سیم و کابل مشهد    سیم و کابل مغان

 

سیم و کابل افشارنژاد

سیم و کابل افلاک الکتریک خراسان

فهرست موضوعات

راهنمای خرید
ورود به فروشگاه
 
ارسال سریع
 
پارس شعاع توس
 
سیم و کابل شهاب جم
 
امید پدیده
 
پارسه شید