آیتم 0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

تجهیزات برق صنعتی LS

تجهیزات برق صنعتی LS از برندهای مطرح و با کیفیت می باشد. شرکت برق صنعتی LS در سال 1974 در کشور کره تأسیس شد و در حال حاضر 3500 کارمند دارد. این شرکت ارائه دهنده ی سیستم ها و اتوماسیون در حوزه ی برق، شبکه های هوشمند و سیستم های فتوولتائیک است. همچنین به مشتریان خود در سراسر جهان محصولاتی با بالاترین کیفیت و نوآوری سبز سازگار با محیط زیست و دارای استاندارد را ارائه می دهد. 

در 30 سال گذشته، شرکت LSIS (LS Industrial Systems) تحت گروهی با نام سیستم های صنعتی LG فعالیت می کرد، در سال 2005 این گروه از گروه LG جدا شد و تحت گروهی با نام گروه LS به کار خود ادامه داد. خدمات این شرکت شامل سیستم های جریان مستقیم ولتاژ بالا و شبکه های هوشمند مانند AMI و EMS است. همچنین به عنوان اولین شرکت فتوولتائیک در کره، اولین ماژول PV یا فتوولتائیکی که بر روی سطح آب نصب می شود را تولید کرده است، که این محصول با ارائه ی مؤلفه های سبز نوآورانه، به شدت به کاهش اثر کربن در جهان کمک می کند.

این شرکت در شهرهای شانگهای، پکن، گوانگژو، چینگدائو، چنگو، سنگ یانگ، جینان، توکیو، مسکو و اندونزی شعبه دارد.

چشم اندازهای شرکت LS در زمینه انرژی هوشمند به شرح زیر می باشد:

1- فراهم آوردن زندگی امن و آینده ی خوش بینانه با تأمین انرژی هوشمند مناسب

2- فراهم آوردن انتظارات مشتریان با راهکردهای نوآورنه

3- ایجاد آینده ای مناسب و کارآمد از طریق همگرایی ICT و ادغام تکنولوژی های پیچیده

4- ایجاد انرژی پاکیزه

از عمده محصولات شرکت LS در حوزه ی اتوماسیون صنعتی می توان به انواع پی ال سی ها (PLC) ریموت کنترل های ورودی/خروجی، رابط انسان و ماشین (HMI)، موتور و درایو سرو (سیستم سرو XGT)، درایوهای فرکانس متغیر (VFD) ولتاژ پایین و متوسط و سافت استارترها اشاره کرد.

سایت تامین الکتریک افتخار دارد در تامین تجهیزات تولیدی LS این شرکت در خدمت مشتریان عزیز باشد. خواهشمند است جهت اطلاع از قیمت های روز و دریافت اطلاعات فنی بیشتر با کارشناس مربوطه در شرکت بازرگانی سپهران با شماره های 05137130000 و 09396718656 تماس حاصل فرمایید.

 

تجهیزات صنعتی LS

فهرست موضوعات

راهنمای خرید
ورود به فروشگاه
 
ارسال سریع
 
پارس شعاع توس
 
سیم و کابل شهاب جم
 
امید پدیده
 
پارسه شید