آیتم 0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

ارائه محصولات یوک نت در نمایشگاه برق مشهد

شرکت تجهیزات شبکه یوکی نت (YUKI-NET) فعالیت خود را از سال 1389 با رویکردی در زمینه فروش محصولات Passive آغاز کرد و در حال حاضر یکی از فعال ترین مجموعه ها در زمینه اجرای پروژه و ارائه محصولات در ایران است.

علامت تجاری یوکی نت در سال 1393 ثبت شده است. تجهیزات شبکه یوکی نت با کالاهایی با استانداردهای اروپایی و نظارت جدی بر تولیدات و قیمت های رقابتی و فراهم ساختن خدمات ویژه تلاش کرده است تا رضایت مشتریان خود را جلب کند و گامی موثر در راه پیشرفت انفورماتیک و صنعت ارتباطات امروزه که پاسخی به نیاز شرکت ها و ارگان های دولتی است برداشته است.

در این راستا تامین الکتریک سپهران با اخذ نمایندگی مستقیم از این شرکت آماده تامین تجهیزات پسیو شبکه اعم از کابل شبکه، پچ کورد، انواع سوکت و قاب و پریز و... است. کیفیت بالا، داشتن استاندارد، پاس کردن تست های مهم از  جمله تست فلوک و گارانتی 30 ساله از جمله ویژگی های محصولات شبکه یوکی نت میباشد. 

بنابراین پروژه های بزرگ، شرکت های فنی مهندسی فعال در حوزه شبکه های کامپیوتری و عموم پیمانکاران و همکاران میتوانند تنها با یک تماس از شرایط ویژه، قیمت استثنائی و خدمات جانبی ما بهره مند شوند.

علاوه بر تماس با تلفن 05137130000 میتوانید کلمه یوکی نت را به شماره 09396718656 ارسال نمائید تا کارشناسان ما جهت ارائه مشاوره رایگان  با شما تماس حاصل فرمایند.

سپهران میزبان شما در نمایشگاه برق و صنایع وابسته مشهد (سالن فردوسی غرفه 32) میباشد.

منتظر قدوم سبزتان هستیم.

برای اطلاعات بیشتر راجب شرکت یوکی نت بر روی عکس زیر کلیک کنید.

برای خرید از فروشگاه یوکی نت بر روی عکس زیر کلیک کنید.

راهنمای خرید
ورود به فروشگاه
 
ارسال سریع
 
پارس شعاع توس
 
سیم و کابل شهاب جم
 
امید پدیده
 
پارسه شید