آیتم 0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

محصولات روشنایی ZFR در نمایشگاه برق مشهد

بهبود سيستم روشنايي آسايش بصري را افزايش و خستگي چشم را كاهش مي دهد. همچنين باعث بهبود عملكرد در كارهاي تصويري است. مطالعات نشان داده است كه در سيستمهاي اداري در صورتيكه روشنايي به خوبي طراحي شده باشد منجر به افزايش بهره وري و كاهش غيبت كاركنان و افزايش اشتياق آنها به حضور در محل كار است. همچنين روشنايي نقش مهمي را در مقوله ايمني سرنشينان و امنيت ساختمان ايجاد ميكند. بهعنوان مثال در حين قطع برق بايد روشنايي اضطراري در دسترس باشد و در شب هنگامي كه بيشتر روشناييها خاموش هستند حداقل سطوح روشنايي بايد در دسترس باشد. بنابراين تاثير مستقيم بر فعالیت های روزانه ما دارد.

یکی از بهترین ها در این زمینه  محصولات روشنایی شرکت ZFR  است.

در حال حاضر ZFR در اکثر محصولات خود دارای دوسال گارانتی تعویض است و طی این مدت فعالیت در میان همکاران، پیمانکاران و مصرف کنندگان به عنوان یک برند سرشناس و با کیفیت شناخته شده است. سایت تامین الکتریک با داشتن نمایندگی مستقیم این محصول توانایی تامین کلیه محصولات این برند را در سریع ترین زمان ممکن و در تعداد درخواستی و با کم ترین قیمت دارد.

همچنین بازرگانی سپهران میزبان شما در نمایشگاه برق و تجهیزات و صنایع وابسته مشهد در سالن فردوسی غرفه 32 میباشد.

 لطفا در صورت نیاز به این محصول با شماره تلفن 05137130000 تماس گرفته و یا کلمه ZFR را به شماره 09396718656 ارسال نمائید تا کارشناسان ما جهت ارائه مشاوره رایگان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

پست الکترونیک:     Info@taminelectric.com

جهت خرید از محصولات روشنایی ZFR زد اف آز از فروشگاه ما بر رو عکس زیر کلیک کنید.

محصولات زد اف آر

 

 

 

راهنمای خرید
ورود به فروشگاه
 
ارسال سریع
 
پارس شعاع توس
 
سیم و کابل شهاب جم
 
امید پدیده
 
پارسه شید