آیتم 0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

مقالات علمی

  • 1378
  • 1125 مرتبه
همه چیز درباره پنل ال ای دی:

همه چیز درباره پنل ال ای دی:

18 آذر 1399

همه چیز درباره پنل ال ای دی

با همراهی ما اطلاعات فراوانی درباره پنل های ال ای دی برند روشنایی پارس شعاع توس و سان لوکس بدست می آورید. امروز می خواهیم درباره پنل های ال ای دی براتون صحبت کنیم. این روزها که صنعت روشنایی پیشرفت زیادی برای سوق پیدا کردن ب سمت بهینه بودن و دوستدار محیط زیست بودن کرده است محصولات ال ای دی نیز بی بهره نمانده اند پیرو این ماجرا پنل ال ای دی جزو جدیدترین محصولات روشنایی است، که بسیار مورد استقبال معماران قرار گرفته است. زیرا فضاهای جذاب و زیبایی را میتوان در نورپردازی به وجود آورد.

پنل ال ای دی چیست؟

LED مخفف Light Emmited Diode که مفهوم آن یا معنای آن دیود ساطع کننده نور است. تکنولوژی LED به دلیل مزایای بی شماری که دارد. از محبوبیت خاصی برخوردار است. یکی از عمده ترین دلایل استفاده از محصولات ال ای دی کم مصرف بودن آن ها می باشد که موجب صرفه جوی زیادی در مصرف انرژی می شود. چراغ پنل LED از تکنولوژی خاص و متفاوتی برای روشن کردن فضا بهره مند می باشد. بنابراین می توانند جایگزین بسیار خوبی برای چراغ های و لامپ های معمولی و فلورسنت ها به حساب آیند. بهترین مکانی که می توان از این پنل ها استفاده کرد، در داخل ساختمان و به منظور نورپردازی می باشد.

ویژگی های پنل ال ای دی چیست؟

1-نور بیشتری تولید میکنند.
2-در انواع سایز و وات مختلف وجود دارند.
3-عمر طولانی ای دارند.
4-به صورت پیوسته و مداوم از آن می توان استفاده کرد.
5- طیف رنگی زیبا و متنوعی را تولید می کنند.
6-طراحی متنوع و منحصر ب فردی دارند.
7-از نرم افزار های زیادی پشتیبانی می کنند و سازگاری دارند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های پنل LED های پارس شعاع توس و سان لوکس می‌توان به مصرف پایین و نور یک‌دست و بدون خیرگی آن اشاره کرد. مصرف کم و عمر طولانی جزو مهم‌ترین ویژگی‌های تمامی چراغ‌ها و روشنایی‌های ال ای دی هستند. ویژگی منحصر به فرد دیگر پنل‌های ال ای دی نازکی آن‌هاست که استفاده و نصب آن‌ها را در محیط‌های مختلف امکان پذیر می‌کند. همچنین به دلیل وجود تجهیزات جانبی مخصوص پنل‌های ال ای دی، امکان استفاده از این نوع روشنایی را بسیار بیشتر کرده است. این تجهیزات را می‌توانید به راحتی در وبسایت تامین الکتریک بررسی کنید.

شرکت بازرگانی سپهران عرضه کننده پنل های LED برندهای پارس شعاع توس و روشنایی سان لوکس در خدمت شما عزیزان می باشد. در صورت استعلام قیمت با شماره های 05137130000 و 09396718656 می توانید تماس حاصل فرمایید تا مشاوران ما پاسخگوی شما عزیزان باشند. همچنین می توانید از محصولات ما دیدن فرمایید.
 

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

فهرست موضوعات

راهنمای خرید
ورود به فروشگاه
 
ارسال سریع
 
پارس شعاع توس
 
سیم و کابل شهاب جم
 
امید پدیده
 
پارسه شید