آیتم 0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

مقالات علمی

  • 1373
  • 4840 مرتبه
آشنایی با چراغ ریلی پارس شعاع توس

آشنایی با چراغ ریلی پارس شعاع توس

17 خرداد 1399

امروزه استفاده از چراغ ریلی پارس شعاع توس یکی از روش های مدرن و به روز و در عین حال بسیار مناسب از لحاظ اقتصادی برای تامین کردن نور در ساختمان هایی است که معماری یا شرایط ویژه ای دارند. در سیستم چراغ ریلی پارس شعاع توس، منابع نور بر روی یک ریل که همگی در یک مسیر هستند. قرار داده می شوند. از این رو همه چراغ ها در یک ردیف در کنار یکدیگر قرار گرفته و روشن می شوند.

برای استفاده از این چراغ ها باید نکته مهمی را در نظر بگیرید. برای استفاده از این چراغ ها باید در نظر داشت که مسیر یا ریل مورد نیاز علاوه بر این که باید تحمل وزن چراغ را داشته باشند و شرایط انتقال دادن برق مورد نیاز را هم باید دارا باشند. پس مهم است که برای رسیدن به نتیجه باید سیم کشی برای تامین برق در مسیر همین ریل قرار بگیرد. ریل مورد استفاده برای به حرکت درآوردن چراغ ها نیز استفاده می شود.

با این روش دیگر نیازی به سیم کشی کردن مستقل هر چراغ نمی باشد. بنابراین با سیم کشی ریل، کلیه چراغ ها در یک ردیف انرژی مورد نیاز خود را از ریل می گیرند. که موجب می شود تا به طور منظم تری در کنار هم قرار گرفته و برای نور پردازی استفاده شوند. ریل های استفاده شده در این گونه از چراغ ها، قابل نصب شدن بر روی زمین، دیوار، سقف و سایر سطوح را دارا می باشند. که مسلما با توجه به کاربرد می توان نور را از زوایای مختلف به سطوح مختلف تابانید.

انواع نور مورد استفاده در چراغ ریلی پارس شعاع توس:

برای این چراغ ها، دست شما باز می باشد و از مدل های نوری مختلفی می توانید استفاده کنید. بعضی از این نورها عبارتند از:
•    لامپ LED
•    لامپ SMD
•    لامپ COB
•    چراغ رشته ای و متال

از چراغ‌ های ریلی پارس شعاع توس می‌توان برای نورپردازی در محیط خانه استفاده کرد.

نسل‌های جدید چراغ‌های ریلی که چند سالی است وارد بازار شده است با نسل‌های پیشین و قدیمی‌تر خود تفاوت‌های زیادی در ریل، اندازه، طراحی، رنگ، اتصالات چراغ و نوع چراغ دارند. ریل‌های جدید به آسانی نصب می‌شوند و نیازی به سیم‌کشی ویژه و خاصی نیاز ندارند و در هر زمانی می‌توان آن‌ها را نصب کرد و به شبکه برق متصل کرد. چراغ‌های ریلی پارس شعاع توس برای زمان هایی که می‌خواهید یک مجسمه یا نقاشی را در محیط خانه برجسته و بولد کنید، یا بر روی کار خاصی متمرکز شوید که نیاز به نور بیشتری دارند، بهترین انتخاب به شمار می‌رود. در ادامه به بیان چند نکته در رابطه با استفاده از چراغ ریلی پارس شعاع توس در نورپردازی محیط داخلی خانه می‌پردازیم:

1-دلایل کافی برای نورپردازی منزل با چراغ ریلی پارس شعاع توس:

•    چراغ ریلی نوعی روشنایی امروزی است که انتخاب مناسبی برای خانه‌های بازسازی شده است که می‌خواهند نورپردازی مدرن داشته باشند.
•    ریل چراغ ریلی همه فن حریف است و می‌تواند در هر شکلی، با هر اندازه‌ای، در هر مکانی مورد استفاده قرار بگیرد.
•    چراغ ریلی را می‌توانید بر روی یک اثر هنری، پیش‌خوان آشپزخانه، و کلا هر جایی که دوست دارید متمرکز کنید و هر وقت که دوست داشتید نقطه تابش آن را تغییر دهید.
•    قاب‌ها و ریل‌های رنگی چراغ‌های ریلی پارس شعاع توس این امکان را به شما می‌دهد که سفید انتخاب کنید و چراغ و ریل خودتان را با کمک رنگ سفید سقف استتار کنید یا که با ایجاد پارادوکس سفید مشکی منظور خاصی را برسانید.

2-چه موقع از چراغ ریلی پارس شعاع توس در محیط خانه استفاده کنیم؟

چراغ ریلی را اغلب موقعی استفاده می‌کنیم که یک جای خالی برای نصب روشنایی روی سقف داریم و قصد ما نورپردازی نقاط مختلف اتاق است. مثلا در یک آشپزخانه یا دفتر کار خانگی که لازم است نور به نقاط مختلفی تابانده شود، چراغ ریلی بهترین انتخاب است.

3-کجا از چراغ ریلی استفاده کنیم؟

الف) اگر در راهروی منزلتان‌ تابلوهای متعدد نصب کرده‌اید، این راهرو مکان مناسبی برای نصب چراغ ریلی است.
ب) می‌توانید چراغ‌های متفاوتی را بر روی یک ریل نصب کنید و هر کدام از آن‌ها را بر نقطه‌ای از آشپزخانه متمرکز کنید.
پ) برای نورپردازی فضای داخلی خانه نیز می‌توانید از چراغ ریلی استفاده کنید و تمرکز چراغ‌ها را بر نقاط دلخواه خود بگذارید.
ت) در نظر داشته باشید که اگر سقف خانه‌تان از حد معمول بلندتر است، می‌توانید چراغ ریلی را به وسیله کابل‌ های نگه‌دارنده از سقف آویزان کنید.
ث) از نصب چراغ در مکان‌هایی که برای باز و بسته شدن درب ورودی و پنجره مزاحمت ایجاد می‌کنند خودداری کنید.

4-چه موقع نباید از چراغ ریلی پارس شعاع توس در محیط خانه استفاده کنیم؟

الف) چراغ‌های ریلی نوعی روشنایی تاکیدی و نقطه‌ای هستند و نباید به عنوان روشنایی اصلی از آن استفاده کرد.
ب) اتاق‌هایی که سقف‌های کوتاه دارند محیط‌های مناسبی برای استفاده از چراغ ریلی نیستند.
پ) در محیط‌هایی که ظاهر خیلی سنتی و رسمی دارند می‌توانید روشنایی‌های دیگری جز چراغ‌های ریلی را نیز در نظر بگیرید، چرا که با توجه با ماهیت مدرنی که چراغ‌های ریلی دارند، می‌توانند توازن مضمون محیط را به هم بریزند.

نکته: حتما قبل از انتخاب و نصب ریل و چراغ ریلی ال ای دی پارس شعاع توس با یک متخصص مشورت کنید و نظر او را جویا شوید. متخصصین فروشگاه تامین الکتریک می‌توانند با توجه به شرایط محیط شما نوع چراغ، ریل و اتصالات مناسب را به شما پیشنهاد دهند، آن‌ها با توجه به تجربیاتی که دارند می‌توانند تشخیص دهند که عملیات نصب را خودتان می‌توانید انجام دهید یا باید توسط فرد متخصص و کاربلد انجام شود.

اگر از خواندن این مقاله راضی بودید، خواندن آن را به دوستانتان نیز پیشنهاد کنید. همچنین می‌توانید سوالات خودتان را در قسمت کامنت با ما مطرح کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن‌های 05137130000 یا 09396718656 با ما تماس بگیرید. با فروشگاه تامین الکتریک همراه باشید.
 

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

فهرست موضوعات

راهنمای خرید
ورود به فروشگاه
 
ارسال سریع
 
پارس شعاع توس
 
سیم و کابل شهاب جم
 
امید پدیده
 
پارسه شید