آیتم 0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

اخبار

  • 1404
  • 309 مرتبه
پانزدهمین نمایشگاه برق، قدرت، الکترونیک، تجهیزات و صنایع وابسته

پانزدهمین نمایشگاه برق، قدرت، الکترونیک، تجهیزات و صنایع وابسته

02/04/1401

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی برق، قدرت، الکترونیک، تجهیزات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار ‌می شود. این نمایشگاه به مدت 4 روز از تاریخ 14 تیر ماه الی 17 تیر ماه 1401 از ساعت 16 الی 21 بازرگانی سپهران از تمامی متخصصین حوزه برق دعوت به عمل می آورد و محصولات خود را به نمایش می گذارد منتظر قدوم پر مهرتان هستیم.

این رویداد سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند حوزه برق و الکترونیک برپا می‌شود و فرصت بسیار مناسبی را فراهم می‌آورد تا شرکت‌های فعال، دستاوردها و محصولات خود را به منظور بازدید دست اندرکاران و متخصصان این حوزه عرضه کنند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار، سمت و سوی فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را برای حضور هرچه بهتر و بیشتر در شرق کشور هدایت نمایند.

شرکت بازرگانی سپهران با برندهای سیم و کابل شهاب جم، سیم و کابل مشهد، سیم و کابل افلاک و... محصولات روشنایی پارسه شید، محصولات روشنایی افراتاب، محصولات روشنایی امید پدیده، محصولات روشنایی پارس شعاع توس، شاهچراغ و تجهیزات شبکه یوکی نت، تجهیزات شبکه اشنایدر، تجهیزات شبکه لگراند، تجهیزات شبکه بلدن و.... در این نمایشگاه حضور دارد.

برای تماس با ما میتوانید از طریق روش های زیر اقدام نمایید:

تماس با واحد بازرگانی سایت: 05137130000

تماس با واحد پشتیبانی سایت: 09396718656

پست الکترونیک:     Info@taminelectric.com

https://www.aparat.com/v/XBSD4

دفتر مرکزی: خیابان سنایی- نبش سنایی 12- ساختمان گل نرگس (عج)- پلاک 121- طبقه اول 

فهرست موضوعات

راهنمای خرید
ورود به فروشگاه
 
ارسال سریع
 
پارس شعاع توس
 
سیم و کابل شهاب جم
 
امید پدیده
 
پارسه شید